Seuratoiminta

Vanhoillislestadiolaiset järjestävät hartaustilaisuuksia, seuroja. Niitä pidetään omien toimitalojen lisäksi mm. kodeissa, kirkoissa ja kouluilla. Seurojen ohjelma koostuu rukouksista, saarnoista, virsien ja Siionin laulujen laulamisesta sekä vapaasta keskustelusta.

Seuroja pidetään Rauhanyhdistyksellä, Tikkakosken kirkossa ja kodeissa Tikkakosken alueella

Seurojen radiointi

Tikkakosken rauhanyhdistys osallistuu yhdessä muiden Keski-Suomen alueen rauhanyhdistysten kanssa seurojen radiointiin Järviradion välityksellä. Toimintakalenteriimme on merkitty lähetysajat. Tikkakosken alueen seuroja ja aamuhartauksia radioidaan 3-4 lähetystä vuodessa.

Vuonna 2013 aloitimme seurojen nettiradioinnin. Toimitalomme seura- ja hartaustilaisuudet ovat kuunneltavissa internetin välityksellä. Toimintakalenteriimme on merkitty (N)-merkillä nettiradioitavat tilaisuudet. Lähetyksen voi käynnistää etusivuillamme olevasta, lähetyksen alkaessa aktivoituvasta linkistä tai suoratoistolla osoitteesta: http://www.tikkakoskenrauhanyhdistys.fi:8000/live (Kopioi osoite kännykän tai muun netissä olevan laitteen mediasoittimeen).