Jäsenille

Postituslista

Tikkakosken Rauhanyhdistyksen toiminnan tiedottamisessa pyritään lisäämään kotisivujen käyttöä. Lisäksi käytössämme on sähköpostilista, jonka kautta yhteisistä asioista tiedotetaan yhdistyksen jäseniä. Tällä hetkellä postituslistaa ylläpidetään manuaalisesti kunnes saamme käyttöömme siihen tarkoitetun nettisovelluksen. Halutessasi postituslistalle lähetä tiedotukseen sähköpostia osoitteella liitylistalle(@)tikkakoskenrauhanyhdistys.fi.

Toimitilojen varaukset

Toimintakalenterin ulkopuolisiin tilaisuuksin toimitalon tilavaraus käy helpoiten lähettämällä sähköpostia osoitteeseen tilavaraus(@)tikkakoskenrauhanyhdistys.fi. Tällaisia tilaisuuksia ovat esimimerkiksi toimikuntien kokoukset, tilaisuuksien varaukset, jäsenten henkilökohtaiset tilaisuudet ym. Varaukset on tehtävä hyvissä ajoin etukäteen, jottei tule päällekäisyyksiä tilojen käytössä. Saat sähköpostiisi vahvistuksen varauksestasi ja ohjeet avaimen noutamiseen. Tilavaraukset näkyvät kalenterissa sinisellä.

Rantasauna on jäsenten käytössä ja varauspyynnöt tulee lähettää osoitteeseen saunavaraus(@)tikkakoskenrauhanyhdistys.fi. Saunan varaukset näkyvät kalenterissa punaisella. (Poista ylimääräiset ( ) -merkit sähköpostiosoitteista)

Kirjaudu muokataksesi sisältöä